65 unika besökare idag! :D

 

FORTSÄTTER ATT TIPSA OM MINA TJÄNSTER!

Bor du i Karlstad eller i närheten och vill ha något utfört?

LITE HJÄLP?

LITE SERVICE?

LITE SÄLLSKAP?

LITE VAD DU VILL


Ex: Rasta hunden, diska & städa, skotta, handla osv...


Kom med egna förslag på vad vill du ha utfört, använd fantasin


Om mig: Kille 21 år, trevlig och social, skötsam & hjälpsam. Är utbildad inom ett serviceyrke. Just nu är jag arbetssökande och vill tjäna lite extra pengar vid sidan av genom att serva personer.


För mer info om mig samt komma överens om arbetsuppgift & pris maila eller adda mig. (Mobil nr lämnas ut i mail)


[email protected]
Visst ser jag inte lite snäll ut i alla fall? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0